Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza poziomu zadowolenia pasażerów z komunikacji miejskiej w Krakowie

Tytuł:
Analiza poziomu zadowolenia pasażerów z komunikacji miejskiej w Krakowie
Autorzy:
Bryniarska, Z.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
komunikacja miejska
poziom zadowolenia
pasażer
public transport
satisfaction's level
passenger
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono krótką charakterystykę komunikacji miejskiej w Krakowie oraz wyniki badań marketingowych poziomu zadowolenia pasażerów korzystających z komunikacji autobusowej i tramwajowej. Przedstawiono strukturę procentową ocen poziomu zadowolenia pasażerów niezależnie dla komunikacji tramwajowej i autobusowej, zbadano zgodność obu rozkładów oraz przedstawiono ocenę zadowolenia za pomocą podstawowych miar położenia jak średnia, moda i mediana i miary zmienności w postaci odchylenia standardowego. Scharakteryzowano ocenę poziomu zadowolenia pasażerów ze względu na pleć ankietowanych, lokalizację miejsca ankietowania w Krakowie, częstotliwość kursowania linii autobusowych i tramwajowych oraz częstość korzystania z komunikacji miejskiej przez ankietowanych. Wyniki badań zostały również porównane z wynikami badań przeprowadzonych w latach 2001-2003.
The article presents a brief description of urban transport in Krakow and the results of marketing research of the level of satisfaction among passengers travelling and commuting by bus and tram within city area. The passengers’ satisfaction structure with regard to tram transport service and to bus transport service have been devised, the compatibility of empirical distributions of passenger satisfaction towards tram service and bus service have been examined, an assessment of general satisfaction in terms of the key measures such as average, median and fashion and measures of variability in the form of standard deviation have been provided. Moreover the assessment of the general passengers’ satisfaction have been characterized based on sex of the respondents, the location of surveys in Krakow, frequency of bus and tram lines and the frequency of use of public transport by the respondents. The outcomes of 2013 have been also compared with the results of studies carried out in 2001-2003.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies