Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media społecznościowe elementem systemu zarządzania wiedzą w firmie

Tytuł:
Media społecznościowe elementem systemu zarządzania wiedzą w firmie
Autorzy:
Krok, E.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
media społecznościowe
system zarządzania wiedzą
social media
knowledge management system
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Much is written about the role of social media in human life in the psychological, sociological or social aspects. Business publications in turn concentrate on research and analysis of using social media in relationships: firm – client, or more generally, the company and its environment. On the other hand, relatively little is written and said about the usefulness of social media inside the organization. Hence, the purpose of this paper is to present social media tools as a part of an effective knowledge management system in the company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies