Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metodyka analizy asortymentu w przedsiębiorstwach o szerokim asortymencie produkcji i wielowariantowej strategii obsługi klienta

Tytuł:
Metodyka analizy asortymentu w przedsiębiorstwach o szerokim asortymencie produkcji i wielowariantowej strategii obsługi klienta
Autorzy:
Hadaś, Ł.
Pawlewski, P.
Werner-Lewandowska, K.
Cyplik, P.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
obsługa klienta
strategia
system produkcyjno-logistyczny
transformacja
customer service strategies
customer service
production-logistics system
transformation
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia metodologię analizy asortymentu w firmach z szeroką gamą produktów i zróżnicowaną strategią obsługi klientów. Sprawdzanie poprawności metody opiera się na analizie korelacji między wskaźnikami przyjętymi do oceny wyników symulacji procesu produkcji i logistyki
The article present the methodology of the analysis of assortment in companies with a wide range of products and diversified customer service strategies. The validation of the methodology was based on an analysis of the correlation between the indicators adopted for the evaluation of simulation results of production-logistics process (FlexSim7) with the results of statistical analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies