Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza hipocykloidalnego układu korbowo-tłokowego dla silnika spalinowego

Tytuł:
Analiza hipocykloidalnego układu korbowo-tłokowego dla silnika spalinowego
Autorzy:
Sawczuk, W.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
układ korbowo-tłokowy
silnik spalinowy
hipo-cycloidal crank
combustion engines
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wraz ze zmniejszeniem długości korbowodu przy niezmiennej długości korby podczas pracy silnika spalinowego szczególnie podczas suwu pracy następuje zwiększenie docisku tłoka do tulei cylindrowej. Jednak problem zwiększonego oddziaływania tłoka na cylinder rozpatrywane było w literaturze silnikowej w ujęciu jakościowym nie ilościowym bez podawania konkretnych wartości. Celem artykułu jest analiza porównawcza hipocykloidalnego układu dem klasycznego układu korbowo-tłokowego.
Unfortunately, along with the reduction of the length of the conrod with an immutable length crank while engine especially when work is increasing the thrust of the piston move to an cylinder which was already described in many studies. The purpose of the article is the comparative analysis of the hipo-cycloidal crank train with regard to the classic agreement crank train for internal combustion engines.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies