Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowy model zasady dydaktycznej łączenia teorii z praktyką w kształceniu chemicznym

Tytuł:
Nowy model zasady dydaktycznej łączenia teorii z praktyką w kształceniu chemicznym
Autorzy:
Skinder, N. W.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
kształcenie chemiczne
ochrona środowiska
zasady nauczania
chemistry didactics
environmental protection
teaching principles
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wykazano ważność łączenia teorii z praktyką w nowym modelu zasady dydaktycznej w kształceniu chemicznym. Podano przykłady wprowadzenia zagadnień ochrony środowiska w nauczaniu chemii.
The importance of joining theory with practice - a new model of the didactic principle in chemistry teaching is pointed out. Examples of introduction of ecological aspects to the chemistry teaching are presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies