Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluation of the wear of friction pads railway disc brake using selected pont parameters of vibrations signal generated by the disc brake

Tytuł:
Evaluation of the wear of friction pads railway disc brake using selected pont parameters of vibrations signal generated by the disc brake
Autorzy:
Sawczuk, W.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
railway disc brake
diagnostics
amplitude characteristics
kolejowy hamulec tarczowy
diagnostyka
charakterystyka amplitudowa
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents a new method for diagnosis of the wear of friction pads through analysis of the braking vibration during braking with the constant braking power and during braking to stop by making the analysis of signals in the amplitude domain. At the time of research there are vibration acceleration generated by the caliper with brake pads during braking.
Artykuł przedstawia autorską metodę diagnozowania zużycia okładzin ciernych poprzez analizę drgań układu hamulcowego na przykładzie hamowania na spadku jak i hamowania zatrzymującego, dokonując analizy sygnałów w dziedzinie amplitud. W czasie badań rejestrowano przyspieszenia drgań generowane przez obsady hamulcowe z okładzinami w czasie hamowania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies