Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

An investigation of cold start and warm-ups phases with a SI engine for meeting new European emissions regulations

Tytuł:
An investigation of cold start and warm-ups phases with a SI engine for meeting new European emissions regulations
Autorzy:
Bielaczyc, P.
Merkisz, J.
Szczotka, A.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
emisja związków szkodliwych spalin
metody obniżania emisji
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The European driving cycle, deleting the first 40 seconds of idle after the start up phase, and the US FTP 75 cycle are compared in this paper, presenting an analysis of emission tests for CO, HCm and NO[x'] measured during tests performed on a chassis dynamometer under laboratory conditions. The tests are reviewed and the results discussed. The tests were undertaken on several vehicle types commonly found on the roads in Poland, the vehicles being of European manufacture. The objective of the research was to determine the increases in the emissions of CO, HC and NO[x'] and the changes to fuel consumption in the initial phase of engine operation. Differences in catalyst warm up rates when running FTP 75 and ECE + EUDC are demonstrated. Methods of reducing these harmful emissions, and the results of test with new technologies targeted at the reduction of CO, HC and NO[x] under cold start are also discussed.
W artykule przedstawiono wpływ zmian w europejskim cyklu jezdnym (wyeliminowanie obecnie nie mierzonej, 40 sekundowej fazy wstępnej) w porównaniu z cyklem stosowanym w USA - FTP 75, na poziom emisji CO, HC i NO[x] w testach realizowanych w warunkach laboratoryjnych, na hamowni podwoziowej. Badania, których celem było określenie wpływu tych zmian na wzrost emisji związków szkodliwych w spalinach oraz zużycia paliwa w początkowej fazie testu, przeprowadzono dla kilku typów samochodów produkcji europejskiej, często eksploatowanych w Polsce. Przedstawiono również różnice w nagrzewaniu się katalizatora w czasie realizacji europejskich i amerykańskich cykli jezdnych. Omówiono metody obniżania emisji CO, HC i NO[x] w początkowej fazie testów jezdnych, po rozruchu zimnego silnika.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies