Tytuł pozycji:
Eurostar : strategiczne zagadnienia marketingowe
Ponad rok temu, w listopadzie 1997 r. w Turynie, z inicjatywy UIC i OSŻD odbyło się kilkudniowe seminarium LEONARDO poświęcone zagadnieniom strategii marketingowych w międzynarodowych przewozach pasażerskich. Spotkanie specjalistów z dziedziny marketingu z zarządów kolejowych Europy Zachodniej, Centralnej i Wschodniej sfinansowane zostało w części przez Komisję Europejską z funduszów programu "Leonardo da Vinci". W celu przbliżenia treści seminarium szerszemu kręgowi zainteresowanych TTS publikuje serię artykułów, przygotowanych przez uczestnika tego spotkania. W poprzednich artykułach scharakteryzowano rynek międzynarodowych przewozów pasażerskich w Europie oraz zaprezentowano wspólne przedsięwzięcia zarządów kolejowych zmierzające do aktywizacji przewozów. Prezentujemy trzeci artykuł, dotyczący wybranych zagadnień marketingowych związanych z siecią Eurostar, który powstał w oparciu o referat autorstwa Pana Christiana Sagnaca.