Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Logistyczna obsługa klienta a konkurencja na rynku przewozów

Tytuł:
Logistyczna obsługa klienta a konkurencja na rynku przewozów
Autorzy:
Szołtysek, J.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
klient
konkurencja
logistyka
przewozy
competition
customers
logistic
transport
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rywalizacja na rynku międzynarodowych przewozów autokarowych. Nadużywanie ceny jako narzędzia marketingowego a bezpieczeństwo przewozu. Konkurencja oparta na jakości obsługi klienta. Tworzenie przez grupy przewoźników wyspecjalizowanych firm handlowo-marketingowych i ich zadania. Definicje obsługi klienta. Pasażer jako podmiot zainteresowania logistyków. Element logistycznej obsługi podróżnych, jej znaczenie i wynikające z niej korzyści dla wszystkich uczestników procesu przewozowego.
A competition in the international motor-coach transport. Prices regarded as a marketing tool and their abuses in context of travellers. safety. A competition based on the quality of services. A development of specialised marketing firms created by groups of travel agents and their tasks. Definitions of customers. care. A passenger as a subject of interest for the logistic experts. A logistic aspect of the services, its significance and resulting benefits for all participants of the transport process.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies