Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing i logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Tytuł:
Marketing i logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Autorzy:
Wesołowski, S.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
logistyka
marketing
logistics
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Obszerna już na naszym rynku wydawniczym literatura z zakresu wymienionych w tytule zagadnień została uzupełniona książką Tadeusza Wojciechowskiego zatytułowaną "Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem". Autor wyjaśnia, że nie jest jego zamiarem proponowanie nowego, odrębnego od dotychczasowych systemu zarządzania firmą. Podstawą proponowanej koncepcji jest realna potrzeba zwiększenia roli zarówno marketingu, jak i logistyki w istniejącym systemie zarządzania przedsiębiorstwem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies