Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody numeryczne w badaniach pedagogicznych : zastosowanie systemów rozmytych

Firstly the present paper short considered an elementary introduction to the motivations for using fuzzy concepts. We laid especial stress on arguments of rationality for this concepts. Secondly we present two basic thesis about our concept for modelling educational systems as socioeconomic phenomena. In the next we short introduce mathematical definitions and theorems for membership function and some operations on fuzzy sets. Finally we indicating some examples of fuzzy systems applications, especially fuzzy Markov chains.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies