Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie pozycjonowania cenowego detalistów na rynku produktów spożywczych

Tytuł:
Strategie pozycjonowania cenowego detalistów na rynku produktów spożywczych
Autorzy:
Kozłowski, W.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
ceny detalistów
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono rezultaty badań nad poziomem cen finalnych produktów spożywczych. Wyniki analizy wskazują na istniejący związek między kanałami dystrybucji detalicznej a -wysokością oferowanych przez nie cen. W rezultacie -wyodrębnionym kategoriom podmiotów handlowych przypisano charakterystyczne koncepcje pozycjonowania cenowego na rynku olsztyńskim.
The paper presents results of research in terms of level retail prices for food products. Results of analysis indicate that there is relation between used distribution channels in retail market and the level of retail prices offered. As a result it appeared that every trading firm corresponded with characteristic concept price positioning on the Olsztyn market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies