Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Logistyczna obsługa klienta w łańcuchu dostaw

Tytuł:
Logistyczna obsługa klienta w łańcuchu dostaw
Autorzy:
Długosz, J.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
logistyczna obsługa klienta
łańcuch dostaw
klient instytucjonalny
finalny konsument
kształtowanie obsługi
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Łańcuchy dostaw winny być tworzone głownie z myślą o klientach. W praktyce jednak rzadko spotyka się strategie całych łańcuchów logistycznych zorientowane na potrzeby klienta. Najczęściej mamy do czynienia z sytuacją gdy uczestnicy łańcucha dostaw zapominają o potrzebach klientów finalnych troszcząc się przede wszystkim o swoje korzyści w konfrontacji z dostawcami i odbiorcami. W praktyce logistyczną obsługą klienta finalnego zajmuje się najczęściej tylko ostatni dostawca dóbr i usług. A przecież korzyści dla klienta tworzone są w całym łańcuchu dostaw poczynając od pierwszego poddostawcy. Podobnie ma się rzecz z teorią. Jej treści dotyczące logistycznej obsługi klienta nie przewidują rozróżnienia klienta instytucjonalnego i finalnego konsumenta, gdy tymczasem różnic jest bardzo dużo. Zatem istnieje potrzeba rozpoznania problematyki logistycznej obsługi klienta w łańcuchu dostaw i jej znaczenia dla finalnego konsumenta a także rozróżnienia obsługi klienta instytucjonalnego w łańcuchu logistycznym od obsługi finalnego odbiorcy. Rozpoznanie to pozwala zharmonizować logistyczną obsługę klienta w całym łańcuchu dostaw z korzyścią dla wszystkich jego uczestników.
Logistic customer service plays a very significant role in the success of companies. However, it is not fully recognized. In particular this concerns the way in which quality of customer service is created in the whole process. The mechanism of such services is particularly insufficiently known in network organizations. Different types of networks create differentiated conditions in this field. Of particular importance may be the nature of relations between the networks’ elements. This means that a network organization can provide a client with a better service than ordinary enterprises but it may also hinder the course of such a process.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies