Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Market orientation in organizational professional services in Poland

Tytuł:
Market orientation in organizational professional services in Poland
Autorzy:
Branowski, M.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
market orientation
professional services
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper deals with the problem of market orientation in business-to-business professional services. The concept of market orientation is explored with particular focus on inter-organizational relationships and networks (professional service constellations among them). However, the argumentation is presented that both transactional and relational approaches are employed concurrently in Polish professional services companies. That pluralism in marketing practices should influence the definition and the measurement methods of market orientation. Mainly theoretical paper is based on long-term observations of two hundred local Polish professional services companies. Data about these companies have been collected during a period when a CD guide to professional services in the Poznań city has been edited and published by the author.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies