Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wytyczne dla transformacji organizacyjnej z instytucji biurokratycznej w zorientowany na klienta e-government

Tytuł:
Wytyczne dla transformacji organizacyjnej z instytucji biurokratycznej w zorientowany na klienta e-government
Autorzy:
Piotrowski, Z.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
e-administracja
informacja technologiczna
kierunek serwisowania
e-administration
information technologies
service orientation
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The evolution of the government's role from the administrative interface between the ruler and lieges into a sermce provider for citizens is supported with and forced by information technologies. The goal of the e-Government is to gain a competitive position in delivering the citizens' satisfaction. Various approaches to implementing Information Technologies in countries' management processes are described in the paper. The idea of the Government Processes Re-engineering is described as the most promising approach to improve intra- and inter-agency interoperability. Due to different levels of advancement in e-government imple mentations in various countries, cooperation between the leading and the catching up countries should be continued and extended. As an example of such cooperation, the Wt-Go project is presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies