Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwarunkowania wyboru strategii i kanałów dystrybucji w przedsiębiorstwach przemysłu mleczarskiego

Tytuł:
Uwarunkowania wyboru strategii i kanałów dystrybucji w przedsiębiorstwach przemysłu mleczarskiego
Autorzy:
Góralczyk, M.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
przemysł mleczarski
przemysł spożywczy
dairying
dairy industry
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zaprezentowano czynniki decydujące o wyborze strategii i kanałów dystrybucji przez producentów reprezentujących branżę mleczarską. Wskazano rozwiązania stosowane przez przedsiębiorstwa funkcjonujące na terenie województwa lubuskiego w kontekście sytuacji w kraju w zakresie dystrybucji.
The article presents factors, which influencing on choice of strategy and channels distribution by producers in dairy trade. It describes solutions, which use companies in lubuskie province in context on situation in our country in field of distribution.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies