Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda określania pozycji konkurencyjnych przedsiębiorstw na przykładzie przedsiębiorstw górniczych

Tytuł:
Metoda określania pozycji konkurencyjnych przedsiębiorstw na przykładzie przedsiębiorstw górniczych
Autorzy:
Gębczyński, M.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
przedsiębiorstwo górnicze
konkurencyjność
mining company
competitive
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule autor wskazuje sposoby postrzegania pozycji konkurencyjnej jako ważnego elementu procesu konkurowania przedsiębiorstw. Celem głównym publikacji jest zaprezentowanie koncepcji określania pozycji konkurencyjnych przedsiębiorstw, która została wykorzystana do określania pozycji konkurencyjnych przedsiębiorstw górniczych.
In the article, the author indicates certain ways of perceiving a competitive position as an important aspect of the enterprises' competing process. The main objective of the publication is to present a concept of competitive enterprises' position determination applied to determine the competitive position of mining enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies