Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Business English as an intellectual bridge -management of the syncretic case study method, organizational changes in education management and blended learning for non-native Business English and management sciences students in an intercultural environmen

Tytuł:
Business English as an intellectual bridge -management of the syncretic case study method, organizational changes in education management and blended learning for non-native Business English and management sciences students in an intercultural environmen
Autorzy:
Odrakiewicz, P.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
Business English
metody nauczania
metoda synkretyczna
blended learning
business english
case study
learning methods
syncretic method
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Business English can be viewed as a core cross-cultural competence in today's globalized village. It is also an intellectual bridge for better understanding. This paper is based on my own teaching and education management experience of more than fifteen years in the United States, Canada and Poland where I have taught Business English and management. Instructors of Business English as a second language (ESL) and management sciences could greatly enhance their students' learning by employing the case-study method and e-learning in tandem. I outline the characteristics of what I call the syncretic case study method which is a blend of two case study approaches, the Western Ontario University and Harvard methods. Business English as a central component of curriculum must take into act the interconnected and multicultural world.
Business English może być postrzegany jako kluczowa kompetencja w globalnej wiosce. Jest on również intelektualnym pomostem lepszej komunikacji w biznesie. Poniższy artykuł jest podsumowaniem mojego ponad 15-letniego doświadczenia w nauczaniu i zarządzaniu edukacją w Kanadzie, USA i Polsce. Artykuł przedstawia zalety zastosowanie metody synkretycznej, będącej wypadkową metod nauczania za pomocą case studies przez uniwersytety Harvarda i Western Ontario. Business English jako centralna część programu komunikacji w organizacji musi brać pod uwagę powiązany i multikulturowy świat.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies