Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola public realtions w systemie komunikacji marketingowej

Tytuł:
Rola public realtions w systemie komunikacji marketingowej
Autorzy:
Koszembar-Wiklik, M.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
public relations
komunikacja marketingowa
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Poniższa praca zajmuje się rolą jaką public relations pełni w komunikacji marketingowej. Ponieważ jest to obszar stosunkowo mało znany, poruszone kwestie teoretyczne mają przybliżyć tematykę PR. Public relations ma duże znaczenie w kształtowaniu pozytywnego wizerunku organizacji oraz tworzeniu zaufania społecznego do firmy. W pracy ujęto problemy związane z umiejscowieniem PR wśród innych działań promocyjnych oraz znaczeniem PR jako instrumentu komunikacji organizacji z otoczeniem.
The paper is concerned with the role PR plays in marketing communication. As this is a field relatively unexplored, the issues wich we touch upon here are meant to make the reader more familiar with the problems of PR. Public relations plays a significat role in creating a favourable image of an organisation as well as social trust in an organisation. The paper treats about the problems of locating PR in the system of promotion activities and of the meaning of PR as a communication

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies