Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Harmonizacja etykiet logistycznych (cz. 2)

Tytuł:
Harmonizacja etykiet logistycznych (cz. 2)
Autorzy:
Kosmacz-Chodorowska, A.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
harmonizacja etykiet logistycznych
sieci handlowe
typy jednostek logistycznych
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W numerze 3/2005 pisaliśmy, że Polska, a konkretnie - polska organizacja krajowa GS l (dawniej: EAN Polska) kieruje międzynarodowym projektem mającym na celu zharmonizowanie etykiet logistycznych w skali 28 krajów europejskich - członków GS l Europa. Pisaliśmy też, że już w ubieglum roku ECR i Forum Dyrektorów Łańcucha Dostaw - przedstawiciele takich firm, jak: Unilever, Tesco, JMD, Reckitt Benckiser, Pep-siAmericas, Carrefour, Makro Cash&Carry, Cadbury We-del, Remy, Cointreau, Colgate-Palmolive, Nestle, Real, Danone, Beiersdorf-Lechia, Nutricia, BAT, Kamis Przyprawy i Masterfoods, uznali za priorytet nr 1: STANDARYZACJĘ, w tym: kodowanie EAN.UCC i etykietowanie palet. Dziś piszemy, co zrobiono w międzyczasie, w ramach projektu międzynarodowego w zakresie harmonizacji etykiet i co w tym czasie uzgodniono w ramach krajowej grupy roboczej odnośnie kodowania dostaw.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies