Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie łańcuchem dostaw jako element strategii firmy

Tytuł:
Zarządzanie łańcuchem dostaw jako element strategii firmy
Autorzy:
Kruczek, M.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
dostawa
logistyka
zarządzanie
supply
logistic
management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono problematykę zarządzania łańcuchem dostaw jako koncepcję, która kładzie nacisk na partnerskie stosunki współpracujących firm oraz tworzenie wartości dodanej. Artykuł uzupełniają spostrzeżenia dotyczące barier, na jakie mogą napotkać menedżerowie przy wdrażaniu strategii zarządzania łańcuchem dostaw.
The article presents the problem of the supply chain management as conception witch put pressure on partnership relationship between companies and added value creation. The article is completed with information about problems in implementation of supply chain management strategy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies