Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Informatyka w zarządzaniu relacjami z klientami

Tytuł:
Informatyka w zarządzaniu relacjami z klientami
Autorzy:
Cyprjański, J.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
system CRM
zarządzanie
informatyka
klient
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
One of the main roles that IT plays in the business is to enable a new way of performing tasks and processes. In the nineties IT was successfully applied in the are of customer relationship management. New category of information systems, named CRM, creates opportunities for firm serving huge number of customers to treat them individually and to identify their value for the firm. The paper presents results of the study done in order to answer the following questions: What are CRM systems? How CRM systems can benefit for the firm? To whom CRM systems can be of value?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies