Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Proces sprzedaży towarów i usług w kontekście komputerowo wspomaganego zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem

Tytuł:
Proces sprzedaży towarów i usług w kontekście komputerowo wspomaganego zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem
Autorzy:
Saniuk, S.
Witkowski, K.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
modelowanie procesów biznesowych
proces sprzedaży towarów i usług
sale of goods and services process
business process modelling
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono wybrane wyniki badań wykonanych w ramach projektu badawczo-rozwojowego budowy platformy cyfrowej „Prototyp Platformy Usług e-Biznesowych” dotyczących operacji procesu sprzedaży towarów i usług. Prezentowane badania koncentrują się na budowie modelu referencyjnego procesu sprzedaży towarów i usług celem zaimplementowania go w ramach usług e-biznesowych. W ramach prowadzonych badań poddano ocenie pracochłonność realizowanych operacji na losowo dobranej próbie 300 przedsiębiorstw sektora MŚP. Przeprowadzone obserwacje przyczyniły się do wyselekcjonowania kluczowych operacji podlegających potrzebie automatyzacji i implementacji w systemie komputerowo wspomaganego zarządzania udostępnianego w ramach usługi (Software as a Service).
In this paper the results of the studies carried out within the framework of the project research and development of digital platform construction "The Prototype of the e-Business Services Platform" relating to the operations of sale of goods and services process are presented. Presented studies focus on the construction of the reference model of the process of selling goods and services in order to implement it within the framework of the e-business. Within the framework of the research have been evaluating the effort carried out operations on a randomly selected sample of 300 enterprises, the SME sector. Carried out observations contributed to the selection of key operations are subject to the need for automation and implementation in computer-aided management system made available through the service (Software as a Service).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies