Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implikacje procesu rozwoju nowego produktu

Tytuł:
Implikacje procesu rozwoju nowego produktu
Autorzy:
Barańska-Fischer, M.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
nowy produkt
proces rozwoju
kreatywność
new produkt
development process
creativity
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł stanowi prezentację poszczególnych etapów procesu rozwoju nowego produktu, od powstania pomysłu produktu do jego wprowadzenia na rynek. Choć proces powstawania nowości produktowych jest z reguły niezwykle złożony, długi i kosztowny, to wobec wymagań współczesnego rynku należy z pewnością stosować zasadę działań ofensywnych: podejmować inicjatywę, ustalać tempo i kierunki działań, wykorzystywać słabe strony konkurencji.
The process of new products development is, as a rule, very complex, long- lasting, and costly. However, in the fact of the changes taking place in the contemporary world there is a need, or even necessity to undertake it. Firms should, therefore, carry out regular tests of new products and estimate the effects of their introduction to the market. The use of internal and external sources of ideas regarding new products should be made.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies