Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Informacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania produkcją

Tytuł:
Informacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania produkcją
Autorzy:
Łubniewski, R.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
zarządzanie produkcją
informacja marketingowa
production management
marketing information
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Scharakteryzowano związki i zależności sfery marketingowej przedsiębiorstwa w powiązaniu z działalnością usługowo-produkcyjną. Podkreślono rolę i znaczenie informacji marketingowej w kreowaniu systemu informacyjno-decyzyjnego, odpowiadającego potrzebom zarządzania działalnością produkcyjną firmy
The connection and dependencies enterprise marketing sphere with production and services activity. The past and importance of marketing information in information and decision making system suited to the needs of enterprises production activity management was emphasize.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies