Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Replication of first-click eye tracking A/B test of webpage interactive elements

Tytuł:
Replication of first-click eye tracking A/B test of webpage interactive elements
Autorzy:
Falkowska, Julia
Sobecki, Janusz
Data publikacji:
2022
Słowa kluczowe:
eye tracking
user experience
eye tracking metrics
A/B tests
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper, we present a replication of our experiments of first click eye tracking A/B test of interactive elements on a website. The main difference between these two experiments is the equipment used; the first study was done using Tobi X-60 eye-tracker, while the replication described in this paper was conducted using Tobii TX 300, a higher frequency eye tracker. Eye tracking metrics used to evaluate the user experience of websites were almost identical. This paper presents the results of an experiment in which eight commercial websites were tested with the A / B first click test. This work examines the validity of a specific set of eye tracking metrics for their broad application in user experience research on websites.
Opracowanie rekordu ze środków MEiN, umowa nr SONP/SP/546092/2022 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2022-2023).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies