Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strona internetowa jako narzędzie kreowania wizerunku – analiza na przykładzie polskich firm logistycznych

Tytuł:
Strona internetowa jako narzędzie kreowania wizerunku – analiza na przykładzie polskich firm logistycznych
Autorzy:
Ciepaj, E.
Miłaszewicz, B.
Wengel, M.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
wizerunek firmy
strona WWW
sektor TSL
company image
website
TSL sector
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł ma na celu ocenę firmowych stron internetowych polskich przedsiębiorstw z sektora TSL. Dodatkowym celem pracy jest zbadanie, czy polskie przedsiębiorstwa o logistycznym profilu działalności budują witryny internetowe w sposób profesjonalny, zapewniający kształtowanie pożądanego wizerunku firmy w sieci. W pracy przedstawiono wyniki badań zrealizowanych metodą punktową, którą zostało objętych 250 firmowych stron internetowych polskich usługodawców logistycznych.
The aim of this article is to evaluate corporate web sites of polish companies from TSL sector. The additional purpose of this paper is to examine whether polish logistics companies create web sites in professional way, which ensures shaping welcomecompany image on the internet. In this paper the research findings, which were conducted using scoring method, regarding 250 corporate web sites of polish logistics companies has been showed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies