Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komercjalizacja wyników badań w aspekcie zarządzania wiedzą

Komercjalizacja wyników badań jest ostatnim etapem procesu zdobywania wiedzy o zjawisku lub nowym wyrobie. Na tym etapie są ujawniane wszelkie błędy metodyczne i niedopracowania projektu badawczego. Przyczyny błędów leżą w obszarze organizacji pracy. W artykule przedstawiono bariery organizacyjne komercjalizacji wyników badań. Przedstawiono punkt widzenia przedsiębiorców oraz kadry inżynieryjno-technicznej firm. Na końcu artykułu umieszczono propozycje udoskonalenia sposobu oceny wniosków składanych w systemie OSF.
Commercialization of research results is the last stage of the process of the knowledge acquisition or in a new product. At this stage there are revealed all methodological mistakes and shortcomings of the research project. Reasons for such mistakes are caused by the insufficient work organization. In the article there are described all organizational barriers of the commercialization of the research results. The article reports the point of view of entrepreneurs and the engineering technical staff of companies. At the end there are proposals for improvement of applications’ evaluation in the OSF system.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies