Tytuł pozycji:
Symulalcyjna gra decyzyjna jako narzędzie kształcenia przyszłych specjalistów do spraw logistyki
W poniższym artykule nawiązano do zagadnienia podejmowania decyzji oraz gier symulacyjnych jako narzędzia wspomagającego proces nauczania. Przedstawiono w nim istniejące metody kształcenia przyszłych specjalistów do spraw logistyki, wykorzystywane, przez nauczycieli akademickich. Na przykładzie omówionej w artykule gry symulacyjnej opisane zostały korzyści jakie płyną z jej wykorzystania w kształceniu przyszłych specjalistów do spraw logistyki. Opisano również wyniki badań ankietowych i wywiadów, które odbyły się po ukończeniu przeprowadzonej gry. Na końcu wskazano również obszary możliwych dalszych badań nad skutecznością wykorzystania tego typu narzędzi w edukacji.
This article presents the issue of decision making simulation games as a tool supporting the teaching process. Moreover, the paper shows an example of simulation game and presents the potential benefits coming from its use. There are also areas of future, potential research on the effectiveness of such method of education stated.