Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Źródła efektywności rozwiązań opartych na współpracy pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą, w ramach łańcucha dostaw, wdrażanych w Kompanii Węglowej S.A.

Tytuł:
Źródła efektywności rozwiązań opartych na współpracy pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą, w ramach łańcucha dostaw, wdrażanych w Kompanii Węglowej S.A.
Autorzy:
Cieśla, C.
Urbańczyk, J.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
łańcuch dostaw
zamówienia elektroniczne
magazyny konsygnacyjne
VMI – Vendor Managed Inwentory
supply chain
e-order
consignment warehouse
vendor managed inwentory (VMI)
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zaprezentowano projekty realizowane w Kompanii Węglowej S.A. przy współudziale firmy COIG S.A. dostawcy oprogramowania ERP, których celem jest optymalizacja procesów w łańcuchu dostaw. Projekty dotyczą elektronizacji procesów wywoływania dostaw (zamówienia elektroniczne), uruchomienia składów konsygnacyjnych w zakresie obudów chodnikowych oraz pilotażowego wdrożenia instrumentu VMI (Vendor Managed Inwentory) zarządzanie zapasami przez dostawcę na rzecz odbiorcy. Opisane w artykule rozwiązania, mają na celu eliminowanie kolejnych obszarów i procesów nie objętych wsparciem systemów informatycznych oraz usprawniających gromadzenie, przetwarzanie i przepływy informacyjne zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w ramach komunikacji z otoczeniem zewnętrznym.
This paper presents the projects performed in Kompania Weglowa SA in co-operation with COIG SA, the supplier of ERP software, aiming at the optimization of processes in the supply chain. These projects concern the electronization of delivery call (e-orders), activation of consignment warehouses in the field of gallery linings as well as the implementation of VMI (Vendor Managed Inventory) tool, the stock management by the Seller in favour of the Buyer. The solutions described in this paper, are aimed at the reduction of further processes and fields not included in the systems of IT support and those which enhance gathering, processing and flows of information, both inside and outside a company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies