Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skuteczność reklamy internetowej przedsiębiorstw transportowych w Polsce – wyniki badań

Tytuł:
Skuteczność reklamy internetowej przedsiębiorstw transportowych w Polsce – wyniki badań
Autorzy:
Rzemieniak, M.
Kryński, M.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
reklama internetowa
przedsiębiorstwa transportowe
Polska
Internet advertising
transport companies
Poland
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Na przełomie kilku ostatnich lat, Internet stał się jednym z głównych kanałów komunikacji marketingowej. Reklama internetowa zagościła już na stałe w kampaniach reklamowych zarówno dużych jak i małych przedsiębiorstw. Głównym celem artykułu jest prezentacja wyników oceny skuteczności reklam realizowanych za pośrednictwem Internetu w przedsiębiorstwach transportowych funkcjonujących na rynku polskim. Cel opracowania został zrealizowany poprzez badania eksploracyjne i analizę następujących problemów badawczych: oceny efektywności modeli rozliczeń kampanii realizowanych w Internecie, oceny wyboru narzędzi do pomiaru efektywności kampanii internetowych, oceny typowania najbardziej efektywnych miejsc umożliwiających emisję reklam, zbadanie czynników wpływających na skuteczność reklamy graficznej, a także oceny skuteczności reklamy internetowej, ze względu na miejsce umieszczenia jednostki reklamowej w serwisie internetowym.
Over a span of the recent years the internet has become one of the main channels of marketing communication. Online advertising is ever-present in advertising campaigns of both large and small companies. The main goal of this article is to present the assessment results of online advertising efficiency in transportation companies that operate on the Polish market. The main goal was achieved through the exploratory research and analysis of the following research problems: assessment of the efficiency of settlement models of online advertising campaigns, assessment of the selection of tools for measuring the efficiency of online advertising campaigns, assessment of selecting the most effective locations that allow broadcasting of advertisements, analysing factors affecting the efficiency of graphic advertising and the assessment of the efficiency of online advertising considering the advertising unit placement on the website.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies