Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie modelowania efektywności w obszarze dystrybucji : case study. Cz. 2

Tytuł:
Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie modelowania efektywności w obszarze dystrybucji : case study. Cz. 2
Autorzy:
Baskiewicz, N.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
efektywność
proces dystrybucji
efektywność dystrybucji
mierniki efektywności procesu dystrybucji
strategiczna karta wyników
efficiency
distribution process
efficiency of distribution
distribution process performance measures
strategic scorecard
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celami opracowania są: opracowanie kompleksowej metodologii badania efektywności wybranych procesów oraz praktyczne zastosowanie opracowanej metodologii. Postępowanie aplikacyjne zrealizowano w zakresie oceny efektywności procesów realizowanych w obszarze dystrybucji, uznanej za ważniejszy aspekt działalności każdego przedsiębiorstwa. Metodologia postępowania badawczego w zasadniczej części polegała na zastosowaniu metodyki Strategicznej Karty Wyników proponowanej przez Kaplana oraz Nortona. Jest to metoda kompleksowa, gdyż zawiera w sobie 4, istotne z punktu widzenia rozwoju przedsiębiorstwa perspektywy. Nowością w zastosowaniu metodyki SKW w ramach przyjętej metodologii, była aplikacja jej jedynie w obrębie wybranego obszaru – obszaru dystrybucji i obsługi klienta. Do każdej perspektywy wytypowano cele oraz charakteryzujące je mierniki, następnie dokonano pomiaru stopnia realizacji celów. Następnie po zidentyfikowaniu rozbieżności zaproponowano działania usprawniające. Całość zakończono wnioskami.
The objectives of this paper are to develop a comprehensive methodology for examining the effectiveness of selected processes as well as the practical application of the methodology developed. The procedure was carried out in terms of application performance evaluation processes carried out in the area of distribution, deemed more important aspect of any company. Methodology The research procedure consisted in substantial part on the use of the Balanced Scorecard methodology proposed by Kaplan and Norton. It is a comprehensive method, because it contains in itself four important points from the point of view of a company's development prospects. The novelty in the use of the BSC methodology adopted in the methodology framework was its application only within the selected area - the area of distribution and customer service. Each perspective was selected and characterized by metrics, then the degree of achievement of the objectives were measured. After identifying discrepancies, proposed improvement actions were suggested.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies