Tytuł pozycji:
Nowy produkt - nowa jakość, czyli jak zaistnieć na turystycznym rynku międzynarodowym
Przeprowadzone analizy ujawniły, że polska wieś przygotowała 33 produkty turystyczne, które mają być silnym magnesem przyciągającym do kraju gościa zagranicznego. Oferty eksponują przede wszystkim polskie dziedzictwo kulturowe. Usługodawcy przygotowali je w sposób profesjonalny, często na zasadzie wzajemnej współpracy. To partnerskie podejście pozwoliło stworzyć kilka ciekawych - odznaczających się wysoką jakością - szlaków turystycznych, ponadto ożywić lokalne rzemiosło i sztukę ludową. Elementem istotnym okazała się być edukacja ekologiczna oraz tworzenie pakietów wypoczynkowych, opartych na regionalnych akcentach. Chodzi tu przede wszystkim o organizację dla turystów rozmaitych warsztatów i zajęć lekcyjnych, mających na celu poznać tradycyjne zwyczaje, obrzędy, rzemiosło i techniki rolnicze, sposoby przetwórstwa płodów rolnych oraz ogrodowych. Propozycje, choć mają różnorodny zakres terytorialny, to ich wspólnym mianownikiem jest wysoka jakość i unikalowość w skali kraju. Dlatego też poprzez odpowiednie działania promocyjne mogą wyróżnić się na arenie międzynarodowej.
The conducted analysis revealed that the Polish village prepared 33 tourist products, which are to be a strong magnet for the country's forelgn guest. Offers expose primarily Polłsh cultural heritage. Senrtce providers have prepared triem in a professional manner, often on the basis of mutual cooperation. This partnership approach helped create some interesting - characterized by high quality - hiking tralls, in addition to revive local crafts and folk art. Significant element proved to be environmental education and create holiday packages, based on regional accents. It appears in the organization for tourists of various workshops and lessons, in order to get to know the traditional customs, rituals, crafts and agricultural techniąues, ways of processing agricultural and gardening. The proposals, even though they have various territorial scope, have common denominator which is the high quality and uniąueness in the country. Therefore, by appropriate promotional activities they can stand out in the International arena.