Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gesture as a Non-verbal, Brand Placing Message

Tytuł:
Gesture as a Non-verbal, Brand Placing Message
Autorzy:
Makowski M.
Tematy:
GESTURE'S MEANING
NON-VERBAL MESSAGES
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article stresses the importance of non-verbal communication, often reduced to the process of transmitting and receiving non-verbal messages. The author presents the meaning of gestures that are important way of non-verbal communication, conveying meaning through body movements. The abundance of gestures enables them to successfully promote brands and place them in clients' memory. The article presents the examples of gestures employed to create proper brand image in the minds of clients belonging to target groups.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies