Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Die gemachten Gäste: die Bergsteigerdörfer und ihr Bild von den Reisenden

Tytuł:
Die gemachten Gäste: die Bergsteigerdörfer und ihr Bild von den Reisenden
Constructed guests: mountaineering villages and the image of a perfect traveller
Autorzy:
Ruth Weiand
Tematy:
sustainable tourism
sustainable development
Alps Region
tourist relations
anthropology of policy
Alpine tourism
guests
vacationscapes
udržitelný cestovní ruch
udržitelný rozvoj
Alpy (pohoří : oblast)
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Austrian Alpine Association created the brand of Mountaineering Villages to promote a sustainable development of tourism and protect the entire mountain range. The idea of the Mountaineering Villages is the result of the cooperation of alpine associations with local tourist organisations and communities, with hoteliers and committed members of the population. In its policy, the initiative Mountaineering Villages outlines ideas about the ideal guest. It connects the tourists through publications, forms, structures and everyday practices to the villages. The article asks how this relationship develops and what ideas about the guests are created.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies