Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

MARKETING IN THE CONTEXT OF THE CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (Marketing w kontekscie spolecznej odpowiedzialnosci biznesu)

Tytuł:
MARKETING IN THE CONTEXT OF THE CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (Marketing w kontekscie spolecznej odpowiedzialnosci biznesu)
Autorzy:
Stys Aniela
Tematy:
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
CREATIVITY IN BUSINESS
MARKET ACTIVITY
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The authoress pays attention to the relation between marketing as a managerial orientation and corporate social responsibility. Besides pointing out possible areas of such relation, there is also shown its meaning to the sustainable development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies