Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kultura organizacyjna w konkurowaniu przedsiębiorstw handlu detalicznego

Tytuł:
Kultura organizacyjna w konkurowaniu przedsiębiorstw handlu detalicznego
ORGANIZATIONAL CULTURE IN RETAILERS COMPETITIVENESS
Autorzy:
Grażyna Śmigielska
Tematy:
ORGANIZATIONAL CULTURE
COMPETITIVE STRATEGIES
RETAILERS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the paper is to show the importance of organizational culture and its main features for service organizations; how it could foster the competitive strategies of retailers but also indicate that, if it do not allow the organizations to adjust to environmental changes it could become the barrier to their further development. The cases of three very successful retailers are shortly analyzed (Wal-Mart, Home Depot and M&S). In is summed up by presenting the directions of developing retailers organizational culture nowadays.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies