Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social media and hospital brands: A field study in Turkey

Tytuł:
Social media and hospital brands: A field study in Turkey
Autorzy:
Alper Güzel
Aykut Ekiyor
Dilaver Tengilimoğlu
Tematy:
Brand loyalty
Brand trust
Hospital
Social media
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The objective of this study is to evaluate the respondents’ use of social media and explore whether there are any differences, according to their demographics and social media use behaviors. The study was conducted on the Facebook pages of three hospitals in Turkey and totally, 443 questionnaires were completed. Frequency, mean and percentage distributions were calculated and Factor Analysis, Kruskal-Wallis and Mann-Whitney U tests were conducted in order to achieve the objectives of this study. As a result, healthcare organizations should enhance their presence and be more active on social media in order to increase the perceived benefits of the users and to strengthen their brands.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies