Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w czasie pokryzysowym. Wyniki badań przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe w województwie zachodniopomorskim

Tytuł:
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w czasie pokryzysowym. Wyniki badań przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe w województwie zachodniopomorskim
The concept of corporate social responsibility (CSR) in post-crisis period. Results of the research in enterprises providing accommodation services in Westpomeranian Voivodeship
Autorzy:
Kwarcińska Agnieszka
Tematy:
Kryzys ekonomiczny
Odpowiedzialność
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Corporate Social Responsibility
Economic crisis
Responsibility
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przykre skutki kryzysów każdorazowo kreują konieczność poszukiwania rozwiązań perspektywicznych w kontekście generowania obronnych reakcji na kryzysy. Trudno jednoznacznie wyrokować, które rozwiązania byłyby najlepsze, niemniej warto podejmować wszelkie działania wzmacniające. Jedną z propozycji może być koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Stanowi ona rozsądne narzędzie budowania odpornych relacji rynkowych. Tymczasem mimo że zaobserwować można, także w Polsce, wzmożone zainteresowanie koncepcją CSR, to wydaje się to stale niepełnym wyrazem przesłania tej idei. Celem artykułu jest przedstawienie części wyników badań określających zaangażowanie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe w województwie zachodniopomorskim, w realizację założeń koncepcji CSR.

The adverse effects of crises create the need for prospective solutions in the context of generating defensive and positive responses to economic crises. It is difficult to unambiguously decide which solutions would be the best, but it is worthwhile to undertake any strengthening activities. One of the proposals may be the concept of corporate social responsibility (CSR), which is a sensible tool for building resilient market relationships. In spite of the fact that even in Poland, the increased interest in the concept of CSR has been observed, it seems to be an incomplete expression of the message of this idea. The aim of the article is to present part of the results of the studies on the involvement of micro- and medium-sized enterprises providing accommodation services in the Westpomeranian Voivodeship in the implementation of the assumptions of CSR.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies