Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

RE-EXAMINING THE “HERO’S JOURNEY”: A CRITICAL REFLECTION ON LITERATURE SELECTION FOR AFFECTIVE BIBLIOTHERAPY PROGRAMS ON RESILIENCE

Tytuł:
RE-EXAMINING THE “HERO’S JOURNEY”: A CRITICAL REFLECTION ON LITERATURE SELECTION FOR AFFECTIVE BIBLIOTHERAPY PROGRAMS ON RESILIENCE
Autorzy:
Reynolds Kendra
Tematy:
BIBLIOTHERAPY
RESILIENCE
CHILDREN
VULNERABILITY
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article critically examines the Hero’s Journey arc, popular in affective bibliotherapy for children and young people. Privileging this archetypal model of resilience represses and excludes difference. It posits two alternatives, foregrounding characters who face additional cultural, social, and political factors that hinder their capacity to act, and argues that bibliotherapy must be inclusive, incorporating stories that offer alternative depictions of resilience that are complicated, messy, and non-linear but no less “heroic”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies