Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

„Media i Medioznawstwo” 2011, nr 2

Tytuł:
„Media i Medioznawstwo” 2011, nr 2
MEDIA AND MEDIA STUDIES 2011, VOL. 2
Autorzy:
Adam Bańdo
Tematy:
media & communication
review
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A review of journal: „Media i Medioznawstwo” 2011, nr 2

recenzja

review

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies