Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

KAPITAŁ SPOŁECZNY FIRMY

Tytuł:
KAPITAŁ SPOŁECZNY FIRMY
Corporate Social Capital
Autorzy:
Beata Łopaciuk-Gonczaryk
Tematy:
social capital
bonding
bridging
employees’ performance
type of tasks
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper is to present results from the empirical research conducted in a financial institution in Poland. The study was to confront the proposed theoretical model with real employees’ behaviours and to explore complex issues connected with corporate social capital. The aim of the research was to investigate the influence of bonding and bridging social capital on employees’ and teams’ performance, moderated by type of the tasks. Additionally, possible interaction between two types of social capital was taken under the study. Main findings of the research were to support some of the thesis, but there are further researches required in order to verify the theoretical model proposed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies