Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The importance of TQM concept as a factor of competitive advantage of companies

Tytuł:
The importance of TQM concept as a factor of competitive advantage of companies
Autorzy:
Stojanka Dakic
Tematy:
total quality management
ISO standards
TQM tools
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the modern business conditions companies are facing with very serious competition, so they are forced to invest great efforts to ensure high satisfaction of their customers and thus ensure their loyalty. In the described circumstances, the concept of TQM became a survival factor of companies in the market. Basis gaining competitive advantage in global markets is reflected in the adoption and development of the concept of TQM as a management philosophy that includes a set of tools and processes, which outputs bring consumer satisfaction and continuous improvement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies