Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Od didaskalocentrycznego do interaktywnego rozumienia metod kształcenia w dydaktyce – przykład fizyki

Tytuł:
Od didaskalocentrycznego do interaktywnego rozumienia metod kształcenia w dydaktyce – przykład fizyki
Autorzy:
Karwasz, Grzegorz
Kruk, Jolanta
Tematy:
metody aktywizujące
nauczanie fizyki
interaktywne nauczanie
dydaktyka
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the paper we discuss learning and teaching with activising methods, referring in particular to physics. From the perspective of the representational theory of mind and the classic authors in didactics, it is possible to define active learning as a process which is primarily a result of the personal readiness of the student and his activity, and to a smaller extent, of the teacher’s actions. Didascalocentrism – the focus on the actions of the teacher, rather than on the student and his environment, is the main obstacle to interactive learning and the acceleration of the cognitive process. We conduct the analysis in the context of learning physics and corresponding natural concepts in schools and other educational institutions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies