Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka symbolu w praktyce kształcenia szkolnego

Tytuł:
Dydaktyka symbolu w praktyce kształcenia szkolnego
Autorzy:
Ratajczak-Parzyńska, Dagmara
Data publikacji:
2020-11-13
Tematy:
dydaktyka symbolu
symbol
znak
kształcenie
edukacja
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszego tekstu jest zaprezentowanie specyficznego spojrzenia na dydaktykę, jej teorie i perspektywy praktyczne. Intencją autora jest ukazanie teoretycznych rozważań, opisujących zagadnienie symbolu w dydaktyce w zakresie zadań edukacyjnych szkoły współczesnej. Realizacja takiego celu wymaga zrekonstruowania podstawowych wyznaczników samego symbolu i jego ontologicznego ujęcia w perspektywie dydaktyki symbolu. Wyrażam przekonanie, że symbol może stać się kategorią humanistycznej teorii kształcenia ogólnego, ukazując jego możliwości realizacyjne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies