Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inkluzyjna edukacja ustawiczna w procesie reintegracji społecznej osób bezdomnych

Tytuł:
Inkluzyjna edukacja ustawiczna w procesie reintegracji społecznej osób bezdomnych
Autorzy:
Kowalska, Agnieszka
Data publikacji:
2019-11-03
Tematy:
active integration
homeless
social exclusion
lifelong learning
adult education
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article is a reflection on the role of inclusive education in counteracting social inequalities and the presentation of a section of qualitative research conducted among homeless people who participated in active inclusion projects. The concept of inclusive lifelong learning indicates the need to create optimal conditions for lifelong education for every person. It is a key condition for improving individual quality of life and a tool for making individual success. The article refers to a fragment of narrative biographical research conducted among the homeless. Qualitative research is about subjective reality, revealing the unique aspects of active inclusion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies