Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

What do we call pedagogy? Pessimistic essay

Tytuł:
What do we call pedagogy? Pessimistic essay
Autorzy:
Nalaskowski, Aleksander
Data publikacji:
2020-08-27
Tematy:
academic pedagogy
science
pedagogy development directions
blurring of pedagogy
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The essay addresses the issue of the substantive, scientific identity of academic pedagogy. It is a reflection on its condition and dangerous meandering, as well as an almost universal escape from the basic issues for this science.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies