Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relationship model of the tourism product in the context of urban tourism

Tytuł:
Relationship model of the tourism product in the context of urban tourism
Autorzy:
Cieloch, Grzegorz
Data publikacji:
2019-11-08
Tematy:
marketing
city tourism
tourist attraction
product
the model of the product
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The marketing model of the product is presented in the context of tourism in the city. It is shown that a model based on relationship marketing is a useful tool and possible response to Kotler‘s model limitations and disadvantages. A compilation of four modules and the sequence model of the product can be successfully applied in the field of tourism in the city.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies