Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Підготовка майбутніх учителів англійської мови початкової школи: традиції, досвід, перспективи

Tytuł:
Підготовка майбутніх учителів англійської мови початкової школи: традиції, досвід, перспективи
Training of foreign language primary school teachers: tradition, experience and perspectives
Kształcenie nauczycieli języków obcych szkoły podstawowej: tradycje, doświadczenia, perspektywy
Autorzy:
Ludmyla Gusak
Tematy:
Підготовка учителів іноземних мов початкової школи
загальнопедагогічна підготовка, спеціальна підготовка
комунікативно-компетентнісний підхід
training of foreign language primary school teachers
general and special education
communication skills
kształcenie nauczycieli języków obcych szkoły podstawowej
kształcenie ogólnopedagogiczne i specjalne
kompetencje komunikacyjne
Język:
ukraiński
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
В статті дається аналіз підходів до підготовки учителів іноземних мов початкової школи в світлі зарубіжного досвіду. Розкривається суть концепції «загальнопедагогічної підготовки» чи «спеціальної педагогічної підготовки», представляється їх зв’язок, способи інтеграції, акцентується увага на зміщенні акцентів у підготовці учителів іноземних мов початкової школи з традиційного навчання до комунікативно-компетентнісного.

This article analyses the contemporary approach to the training of foreign language primary school teachers in view of international experience. Special attention is paid to the notions of ‚general pedagogical’ and ‚special’ training and the relations between them. The author stresses the necessity of changing the training approaches from the traditional to communicative approach.

W artykule analizuje się współczesne podejścia do kształcenia nauczycieli języków obcych szkoły podstawowej w świetle doświadczeń międzynarodowych. Istotą koncepcji powszechnego, jak również specjalnego systemu kształcenia jest konieczność zmiany podejścia do szkolenia nauczycieli języków obcych w szkole podstawowej — od metod tradycyjnych do metod kształtujących kompetencje komunikacyjne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies