Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W „nowomedialnym labiryncie”, czyli jak ochronić sztukę w epoce nowych mediów

Tytuł:
W „nowomedialnym labiryncie”, czyli jak ochronić sztukę w epoce nowych mediów
In the “Digital Labyrinth”, or How to Protect Work of Art in the Era of New Media
Autorzy:
Małgorzata Hendrykowska
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W recenzji książki Elżbiety Wysockiej „Wirtualne ciało sztuki. Ochrona i udostępnianie dzieł auiowizualnych” (2013) Małgorzata Hendrykowska prezentuje kluczowe motywy i najważniejsze kwestie zawarte w tej inspirującej publikacji. Wśród tych zagadnień są m.in.: status filmu i elektronicznego dzieła sztuki, ich współczesna rekonstrukcja, tworzenie przestrzeni wystawowej, a także rozmaite dylematy dotyczące wyboru właściwych sposobów odrestaurowywania i przechowywania audiowizualnych obiektów sztuki ruchomego obrazu.

Małgorzata Hendrykowska’s study on “Wirtualne ciało sztuki” [“The Virtual Body of Art”] (2013) presents key topics and main questions included in that original and inspiring book. Among these problems are: status of film and electronic work of art, its contemporary reconstruction, creation of exhibition space as well as dilemmas in choosing an appropriate way of restoring and preserving audiovisual objects of the art of moving pictures.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies